Torcia per taglio al plasma PT-31, 40 A, lunghezza 4 m, 6 mm?
⚠ POZOR - CENA NI AKTUALNA
Izdelki v tej kategoriji so v prihodu ali na voljo po naročilu, zato so prikazane cene informativne in ne predstavljajo končnih nabavnih stroškov. Aktualne cene se oblikujejo ob naročilu ali ob prihodu nove zaloge, glede na dejanske tržne pogoje.
Kontaktirajte nas za najboljšo možno ceno – z veseljem vam pripravimo aktualno in konkurenčno ponudbo ter zagotovimo informacije o dobavljivosti.
Dettagli del prodotto
- La torcia per taglio al plasma PT-31 ? uno strumento versatile per un taglio efficiente, con una portata di 4 metri, un cavo di alimentazione da 6 mm? e un attacco gas da 16 mm con uno spessore di parete di 1,5 mm.
- Con una corrente nominale di 40 A, garantisce tagli controllati e precisi su vari metalli.
- La sua struttura resistente e il design compatto la rendono adatta sia per ambienti di officina che industriali, garantendo prestazioni e precisione costanti nelle attivit? di taglio al plasma di media intensit?.